Мини купер
uMini (marque), кој вклучува голем број на различни
модели произведени од BMW од 2000 година. Голем број на
различни модели имаат автомобили со титула „Mini
Cooper“, вклучувајќи
ги и Mini
Hatch, Mini Clubman, Mini Countryman, Mini Coupé , Mini Roadster и Mini
Paceman.
uМини модел наречен „Mini Cooper“ го изработи британската Motor Corporation од 1961 до 1971 година, потоа од
1990 до 2000 година. Johnон Купер, сопственик на компанијата
„Купер автомобили“ и дизајнер и градител на „Формула 1“ и „рели“ автомобили, го
виде потенцијалот на оригиналниот Mini за конкуренција, и работел со
Исигонис, дизајнерот на оригиналниот Mini.
Застапништва се наоѓаат низ целиот
свет на многу локации.
Фичо
uЗастава 750 (популарно наречен Фиќо)
е автомобилски модел на производителот за автомобили Застава од Крагуевац. Автомобилот почнал да се
произведува во 1955 како верзија на Фиат
600 под
лиценца. Се произведувал до ноември 1985. Застава 750 има мотор со работна
зафатнина од 767 см³ и со тоа е најмалиот автомобил од оваа марка. Кон
средината на 70-тите излегува и моделот Застава
850, ист
како и претходниот, само со поголема кубикажа. Моторот бил позајмен од Фиат
850.
uПрвиот модел се нарекувал Застава
750M, кој
впрочем бил Фиат 600E, со нов мотор од 795 cm³, термостат и затворен
систем на ладење. После тоа доаѓа моделот 750S, со променет интериер, нов брзинометар и волан кои се преземени од Фиат
126 „Пегла“.
Застава 750 S (Специјал) продолжува да се произведува со подобрен мотор од
22kW, што овозможувал максимална брзина од 120 км/ч. Во тоа време, па и сега, мотор со
зафатнина од нешто повеќе од 0,7 литри е прилично достоен перфроманс. Во 1980
година на белградскиот автомобилски саем, представен е моделот Застава 850, кој
во основа е истиот 750S, но со мотор од 843 cm³ и 23,4kW преземен од Фиат
850. Моделот 850 има максимална брзина 125 км/ч. Од тогаш почнува производството
на следните верзии 750L/850L - 750LE/850LE - 750SC/850SC.
Голф
Volkswagen Golf ( За оваа звучна листа (помош · инфо)) е компактен автомобил произведен од германскиот производител на автомобили „Фолксваген“ од 1974 година, се продава на свет низ осум генерации, во различни конфигурации на каросеријата и под разни таблички со имиња - како што е Volkswagen Rabbit во Обединети Држави и Канада (Mk1 и Mk5), и како Volkswagen Caribe во Мексико (Mk1).Оригиналниот Golf Mk1 беше замена на предните тркала на предните тркала за воланот со мотор со заден дел од задната тркала Volkswagen Beetle. Историски гледано, Golf е најпродаваниот модел на Фолксваген и е меѓу првите три најпродавани модели во светот, со повеќе од триесет милиони изградени од јуни 2013 година.JугоПриказната за најпознатиот автомобил од овој крај потекнува од 60-тите години. Во тоа време, британскиот мини беше веројатно најпопуларниот мал автомобил во Европа, главно заради неговиот концепт на погон на предните тркала и моторот со преден план. Таа популарност не помина незабележана од ривалите, а особено од „Фиат“, за кој се смета дека е најуспешниот производител на мали автомобили во Европа. Во тоа време, палетата на мали автомобили на Фиат беше составена од модели 500 и 600, со мотор во задниот дел на автомобилот. По завршувањето на производството на моделот 600 во Италија, откриен е наследникот на Fiat 850, дебитирајќи го моторот 903 кубни инчи, најпознатиот мотор инсталиран на Југот. Дури и кон крајот на 60-тите години на минатиот век, Фиат не беше сигурен дали концептот на Мини е вистинската одлука, па затоа беше решено да се моделира со овој концепт под името Autobjanki, дивизија на Fiat која го испитуваше одговорот на пазарот на одредени иновации. Фиат веќе го стори тоа со моделот Autobjanki Primula, кој беше заморчиња за Fiat 128. Новиот модел Autobjanki A112, претставен во 1969 година, беше првиот вистински одговор на Италија на Mini, и може да се смета за претходник на Југот. Овој автомобил беше многу популарен, произведувајќи над еден милион примероци до 1986 година. Поради успехот на А112, Фиат одлучи да го примени овој концепт на својот мал автомобил, моделот 127, претставен во 1972 година, кој ја освои Европската титула за автомобили истата година. година. Fiat 127 беше уште поуспешен, со произведени повеќе од 3 милиони примероци. Југо не можеше да има подобар педигре од овие двајца роднини.







No comments:
Post a Comment